Dime to kanadyjska firma deskorolkowa założona w 2005 roku z siedzibą w Montrealu. Od momentu powstania, Dime ewoluowało z małej grupy przyjaciół do jednej z wiodących marek skate'owych na świecie. Znana jest z humorystycznych filmów skate'owych, prowadzenia sklepu skate'owego, tworzenia kolekcji odzieży i akcesoriów, a co najważniejsze, organizowania Dime Glory Challenge - unikalnych zawodów skate'owych, które koncentrują się na zabawie i rozrywce, a nie na tradycyjnym formacie zawodów. Wszystko to podkreśla ich motto "najpierw humor, potem jazda na łyżwach". Znana z bycia czystą i zabawną, Dime jest w pełni zaangażowana we wspieranie subkultury deskorolkowej, ale ma również szeroki zasięg i atrakcyjność. Marka jest uważana za prostą, łatwą do zrozumienia, bezpretensjonalną, a jednocześnie pionierską i wyjątkową. W konkurencyjnym środowisku marek deskorolkowych mówi to wiele o ich statusie. Założycielami Dime są Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl i Alexis Lacroix. Vincent Tsang dołączył później jako dyrektor artystyczny i szef marketingu. Głównym celem było tworzenie świetnych filmów skate'owych pokazujących montrealskie spoty, ale wkrótce Dime stał się fenomenem znanym poza społecznością skate'ową dzięki takim osobistościom jak Virgil Abloh, Kaytranada i Lily Rose Depp.
Pokaż wszystkie produkty DIME