Moda uliczna i kultura miejska przeszły długą drogę od swoich skromnych początków w latach 90-tych. Z różnych lokalnych scen w Japonii, Europie i Stanach Zjednoczonych, ruchy hip-hopowe, punkowe i skateboardingowe, które napędzają młodych ludzi, w końcu trafiły do mody.
Marki są teraz chętne do współpracy z ikonami muzyki i sztuki stojącymi na czele tego kreatywnego crossovera. Klienci godzinami ustawiają się w kolejkach, aby jako pierwsi wejść w posiadanie ekskluzywnych ubrań zaprojektowanych przez Pharrella Williamsa, Virgila Abloha i Toma Sachsa.
Highsnobiety, publikacja lifestylowa z siedzibą w Nowym Jorku, Berlinie i Tokio, stoi na czele tego globalnego zjawiska. The Incomplete uwiecznia historie marek od Supreme po COMME des GARÇONS. Wraz z najbardziej wpływowymi projektantami i twórcami smaku, Highsnobiety podkreśla elementy i marki odzieży męskiej, które przetrwały próbę czasu.