Diesel został założony przez Renzo Rosso w 1978 roku z wizją tworzenia innowacyjnych produktów dżinsowych. Nazwa marki została zainspirowana ówczesnym kryzysem naftowym, który sprawił, że diesel stał się symbolem alternatywnej energii. Renzo chciał, aby jego marka odróżniała się od głównego nurtu rynku odzieży codziennej i docierała do globalnej publiczności. Wybrał słowo "diesel", ponieważ było łatwe do wymówienia i zrozumienia w każdym języku. Hasło "For a successful life" oddaje istotę tożsamości marki Diesel. Dzięki kreatywnym i prowokacyjnym kampaniom reklamowym Diesel stał się liderem w dziedzinie mody i komunikacji. Marka zawsze kwestionowała status quo i podążała własną drogą. Diesel jest silnie obecny na całym świecie z ponad 5000 punktów sprzedaży i ponad 400 sklepami monobrandowymi, w tym 37 w USA. Od momentu powstania firma wyprodukowała ponad 2000 różnych rodzajów spranego denimu.
Pokaż wszystkie produkty Diesel