Zakupy

Reklamacje

Otrzymałeś wadliwy towar? Zwróć je z prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Proces reklamacji

  1. Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony wszystkich zabrudzeń i z zachowaniem zasad higieny.
  2. Czysty, reklamowany towar zapakuj tak, żeby nie został zniszczony w czasie transportu. Najlepiej wykorzystać pudełko (nie musi to być pudełko oryginalne). Razem z butami zapakuj też kopię faktury oraz uzupełniony formularz reklamacyjny (pamiętaj o numerze IBAN!), który można pobrać tutaj:

    Formularz reklamacyjny

  3. Kliknij TUTAJ, aby wygenerować BEZPŁATNĄ etykietę zwrotną. Uzupełnij swój adres, jako nadawcy przesyłki. Wydrukuj etykietę i umieść ją na paczce. Nadaj paczkę w najbliższym punkcie GLS. Dostępne punkty GLS można znaleźć tutaj.
    Footshop Sklad
    U tabulky 3020, hala X
    193 00 Prague 20
    Czech Republic
    Ważne
    • Pamiętaj o umieszczeniu formularza zwrotu w środku paczki - jest to podłużna kartka, która znajdowała się w paczce wraz z zamówieniem.
    • Towar najlepiej wysłać z potwierdzeniem nadania i ubezpieczyć przesyłkę.
  4. Okres 30 dni na proces reklamacji liczony jest od momentu, kiedy towar dotrze do magazynu głównego (po konsultacji z klientem okres ten może być przedłużony). O wszystkich ważnych kwestiach dotyczących reklamacji (np. przesłanie do dystrybutora w celu oceny czy zajęcia się reklamacją) Klient będzie informowany telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila.

Zwroty i reklamacje

  1. Reklamację należy wnieść bez zbędnego opóźnienia, zaraz po pojawieniu się wady. Ewentualne zwlekanie wraz z dalszym używaniem towaru może powiększyć wadę i pogorszyć stan produktu, który nie będzie się nadawał do reklamacji.
  2. Gwarancja na towar wynosi 24 miesiące (które rozpoczynają się od dnia przyjęcia towaru).
  3. Okresu gwarancji nie można mylić z żywotnością produktu, czyli z okresem, który towar może wytrzymać (przy właściwym używaniu, włącznie z pielęgnacją oraz w zależności od warunków i intensywności jego eksplotacji).
  4. W sytuacji, gdy Klient po otrzymaniu towaru zauważy, że otrzymany towar nie jest zgodny z zamówionym produktem lub jeśli produkt jest wadliwy, powinien on niezwłocznie (najpóźniej do 5 dni od odebrania towaru) poinformować (e-mailem lub telefonicznie) sprzedawcę o zaistniałej sytuacji.
  5. Jeśli na zakupionym produkcie pojawi się wada, Klient ma prawo tę wadę reklamować.
  6. Wada oznacza zmianę właściwości produktu, która nastąpiła wskutek użycia nieodpowiedniego lub niskojakościowego materiału, błędu w technologii produkcji czy nieodpowiedniej realizacji projektu.
  7. Wada nie jest zmianą właściwości produktu, która powstała w okresie gwarancji jako następstwo niewłaściwego używania, niewłaściwej lub niedostatecznej pielęgnacji, naturalnych zmian materiału z którego towar został wyprodukowany czy jakiegokolwiek zniszczenia dokonanego przez użytkownika lub osobę trzecią.
  8. Reklamacja może zostać zaakceptowana, jeżeli reklamowany towar jest kompletny i w reklamacji nie przeszkadza naruszenie podstawowych zasady higieny. Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany produkt wyczyszczony, pozbawiony zabrudzeń i z dotrzymaniem podstawowych zasad higieny. Firma Footshop a.s. prowadząca e-sklep www.footshop.pl/pl ma prawo nie przyjąć do reklamacji towaru, który nie spełnia podstawowych zasad higieny.
  9. Proces reklamacji, zostanie bez zbędnych opóźnień zakończony najpóźniej do 30 dni od daty przyjęcia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nastąpi zwrot środków za zamówienie. Odpowiedni pracownik może w konkretnym przypadku ustalić z klientem przedłużenie procesu.
  10. Klient rozpoczyna proces reklamacyjny poprzez wysyłkę produktu wraz z wypełnionym arkuszem reklamacyjnym i kopią dokumentu potwierdzającego zakup (faktura) na adres:
    Footshop Sklad
    U tabulky 3020, hala X
    193 00 Prague 20
    Czech Republic