FAQ

Czy produkty na Waszej stronie są oryginalne?
Jesteśmy oficjalnym partnerem marek takich jak adidas, czy Nike. Wszystkie produkty, jakie sprzedajemy są oryginalne i pochodzą wprost od największych światowych marek.
Minęło kilka dni, a nie mam informacji o zwrocie. Co teraz?
Na etykiecie zwrotnej GLS znajduje się tak zwany "tracking ID", którego można użyć na stronie GLS, aby sprawdzić aktualny status przesyłki. Jeżeli paczka jest oznaczona jako doręczona, w ciagu 24 godzin otrzymasz od nas informację o przyjęciu zwrotu i zleceniu zwrotu środków.
Ile czasu zajmuje dostawa zamówienia?
Dostawa zazwyczaj zajmuje 2-3 dni. Dużo zależy też od wybranej firmy kurierskiej. Możesz to sprawdzić tutaj.
Wybrałem/am opcję płatności przy odbiorze i zwracam produkt. Jak zwrócicie mi środki?
Na etykiecie zwrotnej, która znajdowała się w środku pudełka znajduje się miejsce na wpisanie swojego numeru IBAN. Po otrzymaniu Twojego zwrotu, pieniądze zwrócimy przelewem.
Chcę anulować zamówienie. Jak to zrobić?
Jeśli posiadasz konto na naszej stronie wystarczy, że anulujesz zamówienie w swoim profilu. Aby znaleźć zamówienia kliknij na przycisk w prawym górnym rogu. Możesz również usunąć pojedyncze produkty z zamówienia. W przypadku jeżeli zamówienie zostało już opłacone, zwrócimy Ci należne środki. Jeżli złożyłeś/łaś zamówienie jako gość skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod [email protected]
Zamówiłem/am zły rozmiar, chciałbym/chciałabym go wymienić.
Niestety nie prowadzimy wymian. Możesz zwrócić do nas zły rozmiar, a następnie złożyć nowe zamówienie na poprawny.
Produkt, który otrzymałem/am jest uszkodzony. Co mam zrobić?
Kiedy tylko wyślemy paczkę, poinformujemy Cię o tym mailowo. W mailu otrzymasz również link do śledzenia paczki. Jeśli tak się nie stało, proszę skontaktuj się z nami na [email protected].
Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Oferujemy darmową wysyłkę poprzez wybrane firmy kurierskie, od ustalonej kwoty. Wszystkie informacje o darmowej dostawie można znaleźć tutaj https://www.footshop.pl/pl/dostawa
Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?
Kiedy tylko wyślemy paczkę, poinformujemy Cię o tym mailowo. W mailu otrzymasz również link do śledzenia paczki. Jeśli tak się nie stało, proszę skontaktuj się z nami na [email protected].
Stworzyłem/am konto w Footshop Club, ale nie otrzymałem/am vouchera na 30zł
Voucher powinien przyjść na maila podanego przy rejestracji. Sprawdź proszę również spam, gdzie czasami trafiają nasze maile. Jeżeli nadal nie możesz znaleźć swojego vouchera napisz do nas na [email protected]. Pamiętaj, że vouchera posiada minimalną kwotę, przy której można użyć zniżki. Wszystkie informacje można znaleźć tutaj https://www.footshop.pl/pl/footshop-club